Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitas Amsterdam en Episerver openen een 'centrum van excellentie'

De twee partijen gaan samenwerken op het gebied van digitale marketing, data en commerce.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marketingbedrijf Digitas (onderdeel van Publicis Groupe) en softwaremaker Episerver gaan strategisch samenwerken. De twee bundelen hun krachten om gezamenlijke oplossingen te bieden op het gebied van digitale marketing, data en commercie.

related partner content for mobile comes here

Door samen te werken hopen de bedrijven hun 'multinationale merk-, marketing- en e-commerce-doelen' sneller te bereiken.

Episerver Center of Excellence


Bij de samenwerking hoort ook een nieuwe locatie: het "Episerver Center of Excellence" (CoE). Vanaf de locatie in Amsterdam willen Digitas en Episerver samen de Europese markt bedienen.

Bij de samenwerking hoort ook een nieuwe locatie: het "Episerver Center of Excellence" (CoE). Vanaf de locatie in Amsterdam willen Digitas en Episerver samen de Europese markt bedienen.

Karen Chastain, directeur Strategische Allianties en Global Partners van Episerver: 'Ons bedrijf is 's werelds snelst groeiende leverancier van digitale marketing- en commerce-platformen. We zijn verheugd om samen te werken met Digitas Amsterdam en kijken ernaar uit om samen te werken om onze klanten te helpen hun digitale transformatie doelen te bereiken.'

Tom Bals, managing director Digitas Amsterdam: 'Digitas heeft als doel om mensen en merken te verbinden: digitaal, fysiek en opkomende technologieën. Het Episerver-platform is hier belangrijk bij.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in