De Mol koopt Tien van SBS
Dat meldt het AD. De Mol mocht vorig jaar de naam Tien niet gebruiken voor zijn eerste tv-zender. SBS protesteerde met succes bij de rechter, omdat Tien te veel zou lijken op TV10, een merk dat SBS al had gedeponeerd. SBS bood de naam daarop voor 5 miljoen euro te koop aan, maar dat vond De Mol te duur.
De naam van de zender werd Talpa. Sinds juni mag De Mol, na een nieuwe rechtszaak, wel reclame maken met de zin ‘Talpa op tien’ en het getal 10 rechtsboven in het tv-scherm afbeelden.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe deal tussen SBS en Talpa is onlangs beklonken, aldus het AD. Tegelijkertijd hebben beide tv-bedrijven ook het langlopende conflict over het realityprogramma Expeditie Robinson geschikt, bevestigt SBS. Over de financiële details van de regeling doet het concern geen mededelingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid