Rode Kruis verspreidt verongelukte poppen
Ter gelegenheid van de World First Aid Day op 11 september jl. lanceerde het Canadese Rode Kruis een opmerkelijke tweedaagse campagne,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het kader van de publiekscampagne had de kruisorganisatie bij drukbezochte bioscopen in Toronto onderaan de trappen levensechte dummy’s laten neerleggen, die eruit zagen of ze zojuist ineen waren gezakt. Naast de pop die een onwel geworden vrouw moest voorstellen, lag voor het realiteitsgehalte een handtasje waarvan de inhoud op de grond lag verspreid. (zie close-up) Op een klein bordje naast de poppen stond het logo van het Rode Kruis met als pay-off: ‘Know what to do’. Bij de poppen waren tevens eerste hulpinstructeurs aanwezig die EHBO-demonstraties gaven. (MediaPost)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid