Overslaan en naar de inhoud gaan

De coronacrisis als katalysator voor een burn-out? ‘Je grenzen aangeven is lastig, zeker in de reclamewereld’

Bedrijven vallen om, bureaus gaan failliet. Veel Nederlanders stevenen af op een burn-out. Hoe is dat te voorkomen?
Burnout
In Nederland kampten in 2019 1,3 miljoen werknemers met burn-outklachten.
© Pexels
Burnout
In Nederland kampten in 2019 1,3 miljoen werknemers met burn-outklachten.
© Pexels

Met de persconferentie van dinsdagavond  nog vers in ons geheugen, is het de komende weken en zelfs maanden nog afzien. Een verlengde lockdown en misschien zelfs een avondklok. De komende tijd werken we nog thuis. Vaak met kinderen, maar zijn die er niet, dan heb je wel last van luidruchtige buren, slechte WiFi of ellenlange videovergaderingen. We staren naar een scherm, tijdens dagen die allemaal op elkaar lijken en hebben weinig afleiding. Bedrijven vallen om, bureaus gaan failliet. Veel Nederlanders stevenen af op een burn-out of - erger nog - raken depressief.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in