Overslaan en naar de inhoud gaan

DAG in het café via ON

DAG heeft een overeenkomst gesloten met narrowcaster ON voor de verspreiding van content via het netwerk van ON. Op ruim 1200…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor DAG is de overeenkomst met ON belangrijk om verder inhoud te geven aan de crossmediale strategie van de krant.

related partner content for mobile comes here

ON, een joint venture van Heineken en KPN, is naar eigen zeggen het grootste narrow-castingplatform van Nederland. Operationeel directeur Eric Verhage: ‘In samenwerking met DAG zijn we nu in staat op een creatieve manier relevant nieuws bij onze doelgroep te krijgen. De horecabezoeker zit niet te wachten op een standaard tickertape; ons format maakt nieuws een bron van conversatie en inspiratie.’

Voor de narrowcasting wordt door DAG dezelfde techniek gebruikt als op de website van DAG. Dit vormt tevens de basis achter het mobiele tv-kanaal, waar het crossmediale bedrijf op dit moment aan werkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in