CvdM actualiseert sponsorregels tv
Het CvdM volgt daarmee de Europese regelgeving. Met betrekking tot de publieke omroep is het begrip niet-particuliere onderneming nader ingevuld. Kortweg gaat het om overheidsinstellingen (al dan niet als zelfstandig bestuursorgaan) en maatschappelijke/goede doelenorganisaties, waaronder ook de permanente landelijke loterijen.
Voor alle omroepen geldt dat het op een billboard, naast de naam of het merk, vermelden van een e-mailadres, internetadres, hoofdactiviteit of hoofdvestiging, niet meer wordt beschouwd als een reclameboodschap. Daarnaast mogen commerciële omroepen nu ook producten en diensten op hun billboards vertonen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVerder is vastgesteld dat bijdragen die niet uitkomen boven 500 euro per programmaonderdeel voor televisie en 100 euro per programmaonderdeel voor radio, worden aangemerkt als bijdragen van ondergeschikte betekenis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid