“Beledigend”? spotje kinderopvang geschrapt
De Nederlandse Spoorwegen zullen ouders niet meer vragen “waarom ze hun kind dumpen in de crèche”? als ze in de zomer met het gezin…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op verzoek van brancheorganisatie voor de kinderopvang MOgroep heeft het spoorbedrijf de reclame voor NS Zomertoer ingetrokken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
MOgroep noemde het radiospotje beledigend en imagoschadend. De NS zou een beeld neergezet hebben van de kinderopvang dat niets te maken heeft met de realiteit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen woordvoerder van het spoorbedrijf stelde zaterdag “dat gebruik was gemaakt van spreektaal, maar dat natuurlijk rekening gehouden moet worden met gevoeligheden van anderen.”? (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid