Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief duo van Neboko is Reclameman van het jaar 2001

Cor den Boer en Diederick Koopal van Neboko waren in 2001 verantwoordelijk voor spraakmakende campagnes van Heineken (Biertje?) en Unox…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met klanten als: , Brabantia, Spark Energy en het miljoenenaccount Heineken. Hun motto: op een constructieve wijze met een simpel idee een lange termijncampagne neerzetten, waarbij geen concessies worden gedaan op het gebied van creativiteit.

related partner content for mobile comes here

Reclameman van het jaar is een prijs voor vakmensen die zich inzetten voor merk en communicatie. Bovendien moeten zij het jaar voorafgaand aan de uitreiking betrokken zijn geweest bij een opmerkelijke merkintroductie, campagne of productlancering. Reactie Cor den Boer: ‘Wij zijn natuurlijk erg blij en vereerd met deze prijs. Niet alleen wij zelf geloven in onze campagnes, maar ook anderen. Zodra je iets moois hebt bedacht dan val je op en daardoor worden onze campagnes gewaardeerd. Onze plannen voor het komend jaar zijn het verder uitbouwen van onze reclamecampagnes. We zullen nog meer nieuwe interessante klanten binnenhalen. Tips voor marketeers die dit ook ambiëren, doe geen concessies aan creativiteit en geloof in je product’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in