Unilever en P&G ruziën over haarmerken
Procter & Gamble (P&G) en Unilever vliegen elkaar in Engeland weer eens in de haren nu de pay-off van hun campagnes voor Pantene (P&G) en…
Unilever gebruikt ‘Secret to beautiful hair’ in tv-commercials voor Dove, terwijl P&G met ‘What's the secret of beautiful hair?’ komt in een teasercampagne voor Pantene. Insiders melden dat P&G Unilever heeft verzocht te stoppen met de commercials of de pay-off te veranderen. Een betrokkene meldt aan Marketing Week dat de partijen om de tafel zitten om te kijken hoe de situatie het beste opgelost kan worden. Weer iemand anders meldt dat P&G heeft gedreigd Unilever voor het gerecht te dagen als de campagne niet gestaakt wordt. Beide partijen wilden niet reageren.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid