Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumerdatabase Unilever Benelux naar Mindshare

Unilever heeft na een pitch besloten het beheer van haar volledige consumentendatabase voor de Benelux onder te brengen bij Mindshare.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft na een pitch besloten het beheer van haar volledige consumentendatabase voor de Benelux onder te brengen bij Mindshare.

related partner content for mobile comes here

Mindshare had sinds 2008 de Nederlandse database reeds in beheer, maar mag zich na deze heroriëntatie van Unilever over de volledige Benelux database ontfermen. Met de nieuwe benoeming wordt Mindshare vanaf medio april tevens verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van campagnematige activiteiten rondom de consumenten database van Unilever Benelux.

Philip Sijthoff, Media Manager Unilever licht toe: 'De strategische ontwikkelingen in onze digitale strategie en het diversifiërende medialandschap sterkte onze behoefte naar één uniforme en efficiënte oplossing voor het beheer van de consumentendatabase in de Benelux. Mindshare heeft reeds bewezen een geïntrigeerde, real-time en transparante oplossing te kunnen bieden. Dit heeft Unilever meer kennis van-, en dichter bij onze consument gebracht. Mede door het gegeven dat hun technische infrastructuur het aansluiten van de Belgische UCD makkelijk maakt, zijn we verheugd met de verlenging en uitbreiding van de samenwerking met Mindshare.'

Mindshare werkt in Nederland al ruim 10 jaar samen met Unilever op het gebied van digitale media. In 2005 bracht Unilever haar totale media account onder bij Mindshare.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in