Overslaan en naar de inhoud gaan

CNN komt met ‘breaking news’-sms

CNN breidt zijn internationale mobiele diensten uit met de lancering van de eerste mondiale Sms Breaking Newsservice voor gebruikers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze service is de eerste mobiele dienst die CNN direct aan de consument levert, waarbij het laatste nieuws direct naar de gebruiker van de mobiele telefoon wordt gestuurd ongeacht waar de gebruiker zich op dat moment bevindt. CNN werkt samen met het bedrijf Red Message bij het bouwen en ondersteunen van de dienst, waarop men zich kan abonneren. De lancering wordt begeleid door een internationale campagne op televisie, in de gedrukte media en in online advertenties. De campagne werd gemaakt door het Britse reclamebureau WCRS en heeft de pay-off ‘Be the First to Know’. De SMS Breaking Newsservice wordt geproduceerd door journalisten die werken in de nieuwe digitale studio’s van CNN in Londen. De nieuwsservice is wereldwijd beschikbaar, maar wordt geproduceerd vanuit Europees perspectief.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in