Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes Lions: S&S en Strawberry op shortlist Titanium

Saatchi & Saatchi en StrawberryFrog zijn beiden vertegenwoordigd op de shortlist van Titanium & Integrated die zojuist tijdens het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Saatchi & Saatchi staat op de lijst voor ‘Leven Collectie’ voor Cordaid Mensen in Nood. Via de site kunnen mensen lege verpakkingen aanschaffen en op die manier een bijdrage leveren aan slachtoffers van natuurrampen in Peru, Malawi en Sri Lanka. StrawberryFrog Amsterdam, dat gisteren bekendmaakte verder te gaan onder de naam Amsterdam Worldwide, staat op de shortlist voor ‘Electric tiger land’ voor Onitsuka Tiger. Onderaan dit bericht is de ‘Making of’ te zien.

related partner content for mobile comes here

De jury Titanium & Integrated staat onder leiding van Mark Tutssel (Leo Burnett). De jury kent Integrated Lions toe aan de beste campagnes die 3 of meer media gebruiken. Titanium wordt niet altijd toegekend, alleen aan de allerbeste ideeën die de rest overstijgen.

Op de shortlist staan 33 cases, waaronder de HBO Voyeur-case van BBDO New York die al met 2 Grand Prix werd bekroond. Andere grote kanshebbers zijn onder andere ‘Believe’ van McCann Worldgroup voor Halo 3 Game en Burger King’s Whopper Freakout van Crispin Porter + Bogusky. De Titanium & Integrated Lions worden zaterdagavond in het Palais des Festivals uitgereikt, tegelijk met de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in