Overslaan en naar de inhoud gaan

Bouwman van Adformatie naar FD Media Groep

Léon Bouwman (43), nu nog hoofdredacteur van Adformatie, stapt per 1 september 2010 over naar de FD Mediagroep, uitgever van Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FD Intelligence brengt ideeën, meningen, visies en mensen met verschillende inzichten samen rond maatschappelijk relevante thema’s. Zij doet dat met vooraanstaande ondernemingen en instellingen via programma’s waarin het ontwikkelen van speciale uitgaven of bijlagen, events en seminars, branded channels op internet e.d. een onderdeel zijn.

related partner content for mobile comes here

Bouwman heeft ruim tien jaar bij Adformatie gewerkt, eerst als media-redacteur, daarna als adjunct- en de laatste vier jaar als hoofdredacteur. Wie Bouwman opvolgt, is nog niet duidelijk. Astrid Prummel, nu adjunct-hoofdredacteur van Adformatie, heeft aangegeven de functie niet te willen vervullen.

Over zijn overstap naar de FD Media Groep zegt Bouwman: ‘De FD Media Groep is een heel mooi bedrijf, dat al ver is met de ontwikkeling van het zogenaamde “nieuwe communiceren”, partnerships met ondernemingen die verrassende nieuwe proposities opleveren. FD Intelligence is een afdeling die, met respect voor de journalistieke (onafhankelijke) waarden van het FD en BNR, een brug slaat tussen redactie enerzijds en ondernemingen anderzijds. Met mijn journalistieke achtergrond en ervaring in de reclame- en marketingwereld, hoop ik FD Intelligence verder te brengen op de weg die is ingezet.’

Jacques Kuyf, algemeen directeur FD Mediagroep: ‘Ik ben vereerd met de keuze van Léon voor de FD Mediagroep. Het benadrukt onze ontwikkeling naar het echt inhoud geven aan relaties met ondernemingen en adverteerders. Wij willen actief inspelen op nieuwe mediabehoeften. Tevens weten we dat onze lezers, luisteraars en internetbezoekers alleen relevante en waardevolle inhoud wensen. Léon kan een brug slaan tussen die twee.’

Adformatie is onderdeel van Adformatie Groep, dat deel uitmaakt van Kluwer. Naast Adformatie geeft Adformatie Groep onder meer ook Tijdschrift voor Marketing en Creatie uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in