‘Bestedingen Europa dalen in 2003’
De bestedingen in de vijf grootste Europese reclamemarkten (Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Groot-Brittannië) zullen dit jaar…
Dit voorspelt ZenithOptimedia in het tweejaarlijkse onderzoek van de media-inkoopgroep. Tegenover de daling in Europa staat een groei in de Verenigde Staten naar 2,7 procent tot 148,3 miljard dollar. Wereldwijd zal de reclamemarkt dit jaar aantrekken (3 procent groei, met name dankzij Azië), denkt ZenithOptimedia. Maar Europa blijft onzeker. In Groot-Brittannië lopen met name de tv-bestedingen terug, waardoor het land het hardst getroffen wordt van alle Europese landen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid