Overslaan en naar de inhoud gaan

Baddour stapt al weer op bij Adidas

Nicholas Baddour, de wereldwijde advertising baas bij Adidas, is na minder dan een jaar al weer weg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Brandrepublic is Baddour vertrokken na overleg. Hij zou zich niet happy hebben gevoeld in de rol van reclamebaas. Doe functie nam hij afgelopen herfst over van Neil Simpson die marketingdirecteur werd bij Vodafone.

related partner content for mobile comes here

Baddour was afkomstig van het Franse bureau BDDP & Fils. Een Adidas-woordvoerder zegt tegen Brandrepublic dat de zoektocht naar een opvolger al is gestart. Adidas zou de internationale mediabestedingen komend jaar met 20 procent willen opschroeven, onder meer met het oog op Euro 2004 in Portugal (het EK voetbal). Momenteel wordt er zo’n 160 miljoen euro gespendeerd aan internationale reclamecampagnes. Vorige week startte de nieuwe campagne gemaakt door 180 Amsterdam met Real Madrid-spelers David Beckham, Zinedine Zidane en Raul in de hoofdrol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in