Overslaan en naar de inhoud gaan

Asher Cohen weg bij Friesche Vlag

Marketing directeur Asher Cohen (40) van Friesche Vlag heeft een andere baan. Hij is binnen Friesland Coberco verantwoordelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bert Roetert neemt zijn taken tijdelijk waar en naar een opvolger wordt nog gezocht. Cohen was sinds eind ’99 marketing en R&D directeur bij Friesche Vlag. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de introductie van Breaker. Daarvoor was hij marketing manager bij Telfort. Hij begon in 1990 bij P&G.

related partner content for mobile comes here

In het Tijdschrift voor Marketing zei Cohen in een interview in juni 2002: ‘Toen ik hier begon dacht ik: zuivel, dat doe je op een vrijdagmiddag. Maar het is een extreem competitieve en complexe markt die razendsnel is.’

Kenners van de markt zeggen alleen dat zuivelfabrikanten door hun coöperatieve structuur altijd moeite hebben om echt te investeren in hun merken. De boeren willen vooral een goede prijs per liter. Of Cohen vertrekt door onenigheid wil het bedrijf echter niet zeggen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in