Anti-rookstichting verandert naam
Te vaak werd Stivoro gezien als de 'Stichting voor roken', terwijl de organisatie precies voor het tegenovergesteld staat. Een tweede reden om de naam te wijzigen is de wens een meer eigentijdse en zakelijke uitstraling te krijgen. Met de komst van de nieuwe naam wordt ook de huisstijl vernieuwd. Eigentijdse kleuren, blauw en paars, en een beeldmerk dat het uitdragen van de missie symboliseert, komen in plaats van de gevarendriehoek met de sigaret.
Stivoro houdt grote campagnes en onderhoudt contacten met pers, politiek en gezondheidszorginstanties. Naar aanleiding van de millenniumactie 'Dat Kan Ik Ook' hebben 800.000 mensen met de millenniumwisseling een stoppoging ondernomen. Ruim 100.000 waren na een jaar nog steeds gestopt met roken. Voor deze communicatie richting de doelgroep ontving Stivoro dit jaar een zilveren Effie. Komend najaar wordt een nieuwe campagne gericht op stoppen met roken geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid