Overslaan en naar de inhoud gaan

Anti-rookstichting verandert naam

De Stichting Volksgezondheid en Roken (Stivoro) verandert na 26 jaar haar naam, omdat deze te verwarrend zou zijn. Vanaf 1 augustus heet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Te vaak werd Stivoro gezien als de 'Stichting voor roken', terwijl de organisatie precies voor het tegenovergesteld staat. Een tweede reden om de naam te wijzigen is de wens een meer eigentijdse en zakelijke uitstraling te krijgen. Met de komst van de nieuwe naam wordt ook de huisstijl vernieuwd. Eigentijdse kleuren, blauw en paars, en een beeldmerk dat het uitdragen van de missie symboliseert, komen in plaats van de gevarendriehoek met de sigaret.

related partner content for mobile comes here

Stivoro houdt grote campagnes en onderhoudt contacten met pers, politiek en gezondheidszorginstanties. Naar aanleiding van de millenniumactie 'Dat Kan Ik Ook' hebben 800.000 mensen met de millenniumwisseling een stoppoging ondernomen. Ruim 100.000 waren na een jaar nog steeds gestopt met roken. Voor deze communicatie richting de doelgroep ontving Stivoro dit jaar een zilveren Effie. Komend najaar wordt een nieuwe campagne gericht op stoppen met roken geïntroduceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in