Amsterdam start inburgeringscampagne
De inburgeringscampagne richt zich op de 100.000 Amsterdammers met een taal- en/of inburgeringsachterstand. Een deel van hen is sinds kort verplicht een inburgeringscursus te volgen, maar de cursussen staan ook open voor mensen die vrijwillig willen inburgeren. De inburgeringscampagne informeert beide groepen over de mogelijkheden en markeert een nieuwe aanpak van de inburgering in Amsterdam.
Het thema van de campagne is ‘Inburgeren. Een ander woord voor meedoen’. De eerste fase van de campagne bestaat uit een buitenreclamecampagne van vijf posters en vijf daarop voortbordurende korte commercials voor lokale televisie. Dagelijkse situaties laten in de campagne zien dat inburgeren resulteert in meewerken, meepraten, meebeslissen, meehelpen, meespelen, kortom in meedoen. De posters zijn ontworpen binnen het stramien van de Stijl van Amsterdam. Het thema is verder uitgewerkt naar T-shirts, speldjes, banieren en spandoeken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne werd ontwikkeld door Koeweiden Postma in samenwerking met MEX-IT, onafhankelijk adviesbureau voor intercultureel management.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid