Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam start inburgeringscampagne

‘Meedoen’ is het kernwoord van de inburgeringscampagne van de gemeente Amsterdam, die afgelopen week van start ging.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inburgeringscampagne richt zich op de 100.000 Amsterdammers met een taal- en/of inburgeringsachterstand. Een deel van hen is sinds kort verplicht een inburgeringscursus te volgen, maar de cursussen staan ook open voor mensen die vrijwillig willen inburgeren. De inburgeringscampagne informeert beide groepen over de mogelijkheden en markeert een nieuwe aanpak van de inburgering in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Het thema van de campagne is ‘Inburgeren. Een ander woord voor meedoen’. De eerste fase van de campagne bestaat uit een buitenreclamecampagne van vijf posters en vijf daarop voortbordurende korte commercials voor lokale televisie. Dagelijkse situaties laten in de campagne zien dat inburgeren resulteert in meewerken, meepraten, meebeslissen, meehelpen, meespelen, kortom in meedoen. De posters zijn ontworpen binnen het stramien van de Stijl van Amsterdam. Het thema is verder uitgewerkt naar T-shirts, speldjes, banieren en spandoeken.

De campagne werd ontwikkeld door Koeweiden Postma in samenwerking met MEX-IT, onafhankelijk adviesbureau voor intercultureel management.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in