Overslaan en naar de inhoud gaan

Adweek: JWT Global Agency 2009

Het Amerikaanse reclamevakblad Adweek heeft JWT verkozen tot Global Agency of the Year 2009. Het is de eerste keer dat het WPP-bureau de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het moeilijke jaar 2009 deed JWT het uitstekend. Zo werd JWT het grootste Microsoft bureau en won het de accounts van Bing en Microsoft Office en mocht het de Microsoft One campagne maken. Wereldwijd werd veel new business binnengehaald, zoals Debenhams (UK), Rimmel (UK), Egyptian Tourism (EMEA), Schick Edge en Skintimate (VS), Walmart, Telmex (Latijns-Amerika) en Singapore Tourism Board en Sony (Azië).

related partner content for mobile comes here

'Deze winst is een beloning voor wat we al wisten bij JWT: we zijn sterker, beter, creatiever en meer competitief dan ooit', zegt topman Bob Jeffrey in een reactie. In Cannes won JWT het afgelopen jaar 26 Leeuwen, inclusief de Grand Prix voor JWT Japan's Kit Kat "Mail" campaign.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in