747 AM mikt op 2 procent marktaandeel
Radio 5 wil het marktaandeel van de radiozender verdubbelen en een jonger publiek trekken. De zender krijgt vanaf 1 april de naam 747 AM en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Over twee jaar hoopt 747 AM het huidige marktaandeel van iets minder dan 1 procent te hebben verdubbeld. '747 AM, de zender met overzicht', is het nieuwe motto van Radio 5, zo werd gisteren bekendgemaakt op een persconferentie. De zender kampt naar eigen zeggen met een generatieprobleem. Maar liefst 82 procent van de luisteraars is ouder dan vijftig jaar en ruim de helft is 65 plus. 747 AM gaat daarom in de ochtend- en avondspits het programma van Radio 1 uitzenden. Na 08.30 uur hoopt presentator Ron Kas met het programma Route 747 een belangrijk deel van die luisteraars vast te houden. Verder gaat de NOS de zender ondersteunen met een reclamecampagne, gemaakt door KesselsKramer.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid