Overslaan en naar de inhoud gaan

100%NL biedt eerste case Mediastrijd aan

Radiozender 100%NL is de eerste exploitant die bureaus oproept om via Mediastrijd een campagneplan voor een specifiek mediapakket in te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar ontvangt een pakket op de zender voor de klant waarvoor het plan is ontwikkeld. is de nieuwste pitchcompetitie voor de mediasector.

related partner content for mobile comes here

Driemaal per jaar schrijft een telkens andere exploitant een opdracht uit die wordt uitgezet onder de deelnemers. De deadline voor de campagneplannen is op 15 augustus. Deelnemen is gratis en kan al door op maximaal twee pagina’s een idee uiteen te zetten.

De strijd gaat om het meest passende sponsorconcept voor 'De relaxte muziekavond' van 100%NL. Op deze zender begint iedere avond vanaf 21.00 de 100% NL muziekmix gevolgd door Candlelight met Jan van Veen. Dit programma vormt de afsluiter van de Relaxte muziekavond op 100%NL. Deelnemers krijgen als opdracht om voor hun zelf gekozen klant een originele campagne te ontwikkelen waarbij adverteren op 100%NL in deze tijdvakken als basis (spot, non spot, billboards) moet dienen.

Om de inzendingen van de deelnemers goed te kunnen beoordelen is een jury samengesteld die bestaat uit Liedewij Hentenaar (director bij Isobar), CC Hage (eigenaar Mediaxplain*), Michiel Mol (oprichter van onder andere Lost Boys, MediaRepublic en Flogs) en Léon Bouwman (voormalig hoofdredacteur bij Adformatie). Zij bepalen samen met een afgevaardigde van de betreffende uitgever wie de award mee naar huis mag nemen en de mediacampagne mag uitvoeren.

De uitslag wordt op 9 september 2010 tijdens de Medialuitjes Borrel in Barca te Amsterdam bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in