100%NL biedt eerste case Mediastrijd aan
De winnaar ontvangt een pakket op de zender voor de klant waarvoor het plan is ontwikkeld. Mediastrijd is de nieuwste pitchcompetitie voor de mediasector.
Driemaal per jaar schrijft een telkens andere exploitant een opdracht uit die wordt uitgezet onder de deelnemers. De deadline voor de campagneplannen is op 15 augustus. Deelnemen is gratis en kan al door op maximaal twee pagina’s een idee uiteen te zetten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe strijd gaat om het meest passende sponsorconcept voor 'De relaxte muziekavond' van 100%NL. Op deze zender begint iedere avond vanaf 21.00 de 100% NL muziekmix gevolgd door Candlelight met Jan van Veen. Dit programma vormt de afsluiter van de Relaxte muziekavond op 100%NL. Deelnemers krijgen als opdracht om voor hun zelf gekozen klant een originele campagne te ontwikkelen waarbij adverteren op 100%NL in deze tijdvakken als basis (spot, non spot, billboards) moet dienen.
Om de inzendingen van de deelnemers goed te kunnen beoordelen is een jury samengesteld die bestaat uit Liedewij Hentenaar (director bij Isobar), CC Hage (eigenaar Mediaxplain*), Michiel Mol (oprichter van onder andere Lost Boys, MediaRepublic en Flogs) en Léon Bouwman (voormalig hoofdredacteur bij Adformatie). Zij bepalen samen met een afgevaardigde van de betreffende uitgever wie de award mee naar huis mag nemen en de mediacampagne mag uitvoeren.
De uitslag wordt op 9 september 2010 tijdens de Medialuitjes Borrel in Barca te Amsterdam bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid