
Dat bleek uit de dinsdag gepubliceerde cijfers. P&G gaf onder meer meer geld uit aan marketing. Het concern, bekend van merken als Olay, Always, Ariel,, Schwiffer en Pantene, verwacht dat komend jaar de omzet met 2 tot 4 procent zal toenemen. Een vol procentpunt hiervan zal voor rekening zijn van aan- en verkopen. Ongunstige wisselkoersen zullen de omzetgroei met 3 procent gaan remmen.
In het laatste kwartaal groeide de omzet met 5 procent tot 18,9 miljard dollar (14,3 miljard euro), minder dan de 19,1 miljard dollar waarop analisten hadden gerekend.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee