Overslaan en naar de inhoud gaan

Stoppen met ‘woke’ choco-characters van M&M’s blijkt mediastunt

Het schrappen van de reclame blijkt een pr-stunt te zijn in aanloop naar de Super Bowl.
M&M
M&M

Alle geanimeerde chocolaatjes in de reclames van M&M’s zullen nog gewoon te zien blijven op televisie. Dat meldt het bedrijf nadat het eerder had aangekondigd te stoppen met de reclame. Dat besluit volgde op de ophef die in de Verenigde Staten was ontstaan over het uiterlijk van een aantal figuurtjes. Maar het schrappen van de reclame blijkt een mediastunt in aanloop naar de Super Bowl, de finale van het American footballseizoen en een van de beste bekeken tv-avonden van het jaar.

related partner content for mobile comes here

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in