Zonnatura: ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’
Zonnatura start vandaag met de landelijke campagne ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de campagne staat de voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. Het doel van de campagne is consumenten prikkelen en nieuwsgierig maken naar natuurlijke en biologische voeding. De campagne bestaat uit tv-commercials aangevuld met muesli samplingacties via sociale media en op enkele treinstations.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Bureau: Alfred International
Strategie: Marcel van Wing & Gabriël Snuverink
Account: Manon Das & Mette Ouborg
Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs en Aad Kuiper
RTV Producer: Kitty Slagter en Charlotte Kempers
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Webdevelopment & Sampling Offline: LEFHEBBERS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid