
In de campagne staat de voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. Het doel van de campagne is consumenten prikkelen en nieuwsgierig maken naar natuurlijke en biologische voeding. De campagne bestaat uit tv-commercials aangevuld met muesli samplingacties via sociale media en op enkele treinstations.
Credits:
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Bureau: Alfred International
Strategie: Marcel van Wing & Gabriël Snuverink
Account: Manon Das & Mette Ouborg
Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs en Aad Kuiper
RTV Producer: Kitty Slagter en Charlotte Kempers
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Webdevelopment & Sampling Offline: LEFHEBBERS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee