Activatiecampagne: Geluksverdubbelaar Côte d'Or
BonBonBloc bestaat nu uit veertien in plaats van zeven stukken. Côte d'Or wil nog meer 'geluk verdubbelen'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tijdens de campagne gaat Côte d'Or geluk van Nederlanders verdubbelen. Zo kun je twee Ford Ka d'Ors winnen en kunnen je winkelaankopen worden verdubbeld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit gebeurt in verschillende mediasamenwerkingen met onder andere Grazia en Net5, met guerrilla acties op straat en met een online campagne. De volledige actiekalender is te vinden op de website Geluksverdubbelaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Geluksverdubbelaar is de eerste grote zichtbare campagne die Brand New Telly voor Mondelēz International maakt nadat het bureau eind 2012 de Consumer Promotion-pitch heeft gewonnen. Op dit moment werkt Brand New Telly aan nieuwe campagnes voor onder andere Stimorol en Milka.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid