Overslaan en naar de inhoud gaan

Activatiecampagne: Geluksverdubbelaar Côte d'Or

BonBonBloc bestaat nu uit veertien in plaats van zeven stukken. Côte d'Or wil nog meer 'geluk verdubbelen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de campagne gaat Côte d'Or geluk van Nederlanders verdubbelen. Zo kun je twee Ford Ka d'Ors winnen en kunnen je winkelaankopen worden verdubbeld.

related partner content for mobile comes here

Dit gebeurt in verschillende mediasamenwerkingen met onder andere Grazia en Net5, met guerrilla acties op straat en met een online campagne. De volledige actiekalender is te vinden op de website .

De Geluksverdubbelaar is de eerste grote zichtbare campagne die Brand New Telly voor Mondelēz International maakt nadat het bureau eind 2012 de Consumer Promotion-pitch heeft gewonnen. Op dit moment werkt Brand New Telly aan nieuwe campagnes voor onder andere Stimorol en Milka.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in