Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D wil op tv

Warenhuisketen V&D overweegt een dagelijks lifestylemagazine op tv te maken als onderdeel van de nieuwe communicatiestrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarover zijn gesprekken gaande met televisieproducent Endemol . De werktitel van het programma is V&D TV, meldt Het Financieele Dagblad. Het gesponsorde programma moet de naamsbekendheid en het imago van de warenhuizen verbeteren. V&D is bezig met het opfrissen van de winkelformule, die in totaal 145 miljoen euro gaat kosten. Daarbij wordt ook de communicatiestrategie aangepast. De tweewekelijkse folder is ingeruild voor andere vormen van marketing, zoals een klantkaart en communicatie via radio en televisie. De restyling is nodig om de daling van het bedrijfsresultaat van de warenhuizen te keren. Veel bezoekers trekken de filialen nog wel, maar ze kopen steeds minder. Onderdeel van de revitalisering is een eenmalige uitverkoop van oude voorraden en een sanering van de verkochte merken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in