Overslaan en naar de inhoud gaan

Telefoongids wordt DTG

Het mediabedrijf achter De Telefoongids verandert haar bedrijfsnaam per vandaag in DTG.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze naamsverandering volgt op de recente aankondiging van van de organisatie. DTG verwacht binnen drie jaar 80 procent van de omzet uit online diensten te genereren, deze bedraagt nu al meer dan de helft.

related partner content for mobile comes here

DTG gaat de nieuwe naam, het nieuwe logo en bijbehorende huisstijl doorvoeren in alle bedrijfsuitingen voor de zakelijke markt. Consumentenproducten zoals De Telefoongids & Gouden Gids en behouden wel hun naam. Wel krijgen zij een nieuwe "look & feel" in lijn met de nieuwe merkidentiteit.

Erik Hoekstra, sinds 17 september 2012 de nieuwe ceo van DTG: 'De naamsverandering is een vanzelfsprekend verlengstuk van de online strategie die we als organisatie hebben. DTG past uitstekend bij onze ambitie om uit te groeien tot een organisatie die online marketingservices biedt voor ondernemers in Nederland.'

De nieuwe merkidentiteit is ontwikkeld door VBAT uit Amsterdam. Mark van Egmond, strategie directeur van VBAT: 'Onze uitdaging was om een nieuwe naam, een nieuw logo en toegepaste huisstijl te ontwikkelen die vertrouwd aanvoelen bij consumenten en klanten van DTG én die tegelijkertijd de nieuwe ambitie van de organisatie onderstrepen.'

DTG komt deze week ook met het nieuwe product ‘Alles-in-1 Online’, waarmee ondernemers zich kunnen presenteren door middel van een website, een mobiele site en een Facebookpagina.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in