Telefoongids wordt DTG
Deze naamsverandering volgt op de recente aankondiging van de nieuwe online strategie van de organisatie. DTG verwacht binnen drie jaar 80 procent van de omzet uit online diensten te genereren, deze bedraagt nu al meer dan de helft.
DTG gaat de nieuwe naam, het nieuwe logo en bijbehorende huisstijl doorvoeren in alle bedrijfsuitingen voor de zakelijke markt. Consumentenproducten zoals De Telefoongids & Gouden Gids en www.telefoongids.nl behouden wel hun naam. Wel krijgen zij een nieuwe "look & feel" in lijn met de nieuwe merkidentiteit.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaErik Hoekstra, sinds 17 september 2012 de nieuwe ceo van DTG: 'De naamsverandering is een vanzelfsprekend verlengstuk van de online strategie die we als organisatie hebben. DTG past uitstekend bij onze ambitie om uit te groeien tot een organisatie die online marketingservices biedt voor ondernemers in Nederland.'
De nieuwe merkidentiteit is ontwikkeld door VBAT uit Amsterdam. Mark van Egmond, strategie directeur van VBAT: 'Onze uitdaging was om een nieuwe naam, een nieuw logo en toegepaste huisstijl te ontwikkelen die vertrouwd aanvoelen bij consumenten en klanten van DTG én die tegelijkertijd de nieuwe ambitie van de organisatie onderstrepen.'
DTG komt deze week ook met het nieuwe product ‘Alles-in-1 Online’, waarmee ondernemers zich kunnen presenteren door middel van een website, een mobiele site en een Facebookpagina.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid