Publieke zenders in week 41 op 31,8 pct
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 25,4 procent en de SBS-zenders 15,6 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 35,6 procent, de zenders van RTL Nederland 29,0 procent en de SBS-zenders 18,8 procent. Nederland 1 was marktleider met 18,6 procent (avondtijdvak 21,6), RTL4 was tweede met 15,2 procent (avond 17,3) en SBS6 derde met 8,4 procent (9,8). In week 41 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 189 minuten.
Boer zoekt vrouw was met 3.867.000 kijkers het best bekeken programma van de week. Het NOS Journaal van zondag volgt met 2.564.000 kijkers. The Voice of Holland had 2.446.000 kijkers.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid