Overslaan en naar de inhoud gaan

Stuntelende Max Verstappen moet aantonen hoe snel technologie innoveert

Softwarebedrijf Exact huurde de coureur in om een punt te maken. ‘Wat toen innovatief was, is nu totaal onbekend en onbruikbaar.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Softwareontwikkelaar Exact wil bedrijven voorlichten over de technologie van de toekomst. De achterliggende gedachte is dat voorkomen wordt dat je als bedrijf verrast wordt door een concurrent die nieuwe technologie op een slimme manier inzet.

related partner content for mobile comes here

Komisch
Dat technologische innovatie heden ten dage op lichtsnelheid wordt bedreven, is geen voorpaginanieuws. ‘Hierdoor is het bijna niet meer voor te stellen wat er morgen al mogelijk is’, zegt Exact.’Toch is dat de boodschap die Exact met een serie ‘komische opnames’ met Max Verstappen wil overbrengen. Exact: ‘Door die snelheid vergeten we echter ook makkelijk waar iets voor diende, al helemaal als we het zelf niet bewust hebben meegemaakt. Wat dacht je van de walkman? Een groot deel van de Millennials zal dit apparaat niet eens herkennen.’

Exact Live
De video is onderdeel van een reeks bestaande uit drie verschillende video’s waarin telkens een ander device uit het verleden de hoofdrol speelt. Ook tijdens Exact Live tracht Exact bedrijven voor te lichten over de technologie van de toekomst. ‘Zo willen we voorkomen dat je als bedrijf verrast wordt door een concurrent die nieuwe technologie op een slimme manier inzet.’

Hier: Verstappen met een tape recorder
Hier: Verstappen met een Commodore Amiga 500

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in