Overslaan en naar de inhoud gaan

Health brand Naturalicious verandert merknaam al binnen 2 jaar in natur.

‘We willen onze naam zo puur mogelijk houden en gaan door als natur.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Naturalicious, het ‘health juice’ merk dat een jaar geleden in Nederland werd gelanceerd, krijgt een nieuwe, kortere naam, natur., inderdaad met een kleine letter en een punt erachter. In een bericht zegt het bedrijf achter de koudgeperste sappen dat ‘puurheid’ het argument is voor de naamsverandering. Natur.: ‘Wij geloven in de kracht van de natuur.

related partner content for mobile comes here

Naturalicious toen het nog Naturalicious was:

Onze producten willen we dan ook zo puur mogelijk houden, zoals de natuur het heeft bedoeld. Dat geldt ook voor onze naam, we laten Naturalicious achter ons en gaan door als natur.’

Zomer 2016 maakte - toen nog - Naturalicious bekend samen te gaan werken met Vrumona om de distributie te verbeteren. Lees

hier een dubbelinterview over die samenwerking.

een dubbelinterview over die samenwerking.

 

Zeewier
Los van de nieuwe naam brengt natur. ook wijzigingen aan in het assortiment. Zo worden bijvoorbeeld de zogeheten ‘supercharged juices’ geïntroduceerd in de smaken Power Plant, Rocket Fuel en Body Guard.

Zo zien de flesjes er na de naamsverandering uit:

Verder komt natur. met gezonde tussendoortjes zoals groentechips, krokante kokos bites, gedroogd zeewier en gevriesdroogd fruit. Daarnaast biedt natur. online verschillende snackboxen aan die eenmalig en in abonnementsvorm besteld kunnen worden.

Brand store
Binnenkort opent het merk een tweede winkel aan de Amsterdamse Prinsengracht.

Januari dit jaar stelde Naturalicious Ingrid Siemes aan als chief innovation & strategy officer (CIO). Inmiddels is Siemes, die van Coca-Cola kwam, ceo van natur. Holding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in