Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuiswinkel.org waarschuwt consument voor frauduleuze webshops

Grey Amsterdam tekent voor campagne 'Voorkom een online shoppingfail'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de groei van  e-commerce groeit ook het aantal consumenten dat de dupe wordt van oplichting of misleiding. Daarom lanceert Thuiswinkel.org  in samenwerking met Grey Amsterdam de campagne “Voorkom een online shoppingfail”.

related partner content for mobile comes here

De campagne maakt consumenten bewust van de risico’s van online shoppen en vertelt hoe zij deze met het Thuiswinkel Waarborg kunnen vermijden.

Het Thuiswinkel Waarborg is een kwaliteitskeurmerk voor online winkelen. Webwinkels die deze dragen hebben niet alleen een strenge certificering doorlopen op juridisch, fiscaal en ict-technisch gebied.  Het keurmerkt geeft aan dat de webwinkel zich houdt aan wet- en regelgeving maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in