Ster: ‘Productexclusiviteit is verouderd’
Ster-sales director Julius Minnaar pleit voor afschaffing van productexclusiviteit, aangezien de schaarste van reclamezendtijd…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
“In deze discussie moeten we waken voor gelegenheidsargumenten”, zegt Harry Dekker van de BVA/Associatie Nederlandse Adverteerders in een reactie. “We kunnen best een serieuze discussie voeren over de vraag om op lange termijn productexclusiviteit op te heffen, als tenminste kan worden aangetoond dat het fenomeen contraproductief werkt”, aldus de BVA-voorman.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid