Overslaan en naar de inhoud gaan

Steeds meer bezoekers Uitzending Gemist

Uitzending Gemist heeft in 2008 meer unieke bezoekers getrokken dat ooit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met per maand gemiddeld meer dan 1,6 miljoen unieke bezoekers heeft een record gebroken. Dit komt neer op een stijging van 44 pct ten opzichte van 2007, meldt de publieke omroep.

related partner content for mobile comes here

Ook de sites van de tv- en radiozenders zijn goed bezocht. Uit het jaaroverzicht van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de NPO blijkt dat in 2008 meer dan 130 miljoen uitzendingen via Uitzending Gemist zijn opgevraagd. De best bekeken programma’s waren De Lama’s (6,3 miljoen afleveringen), ONM (4,8 miljoen) en de extra afleveringen van Boer Zoekt Vrouw (4,4 miljoen).

De grootste groei was er in januari en maart. In beide maanden werd ongeveer 70 pct meer streams opgevraagd dan in dezelfde maanden in 2007. Daarnaast wordt Uitzending Gemist ook via de digitale televisie steeds beter bekeken. Per maand worden inmiddels miljoenen uitzendingen opgevraagd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in