Overslaan en naar de inhoud gaan

Serious Request live op grote digitale schermen

3FM's Serious Request is vanaf dit jaar ook real time te volgen op de grote digitale schermen van Ngage Media op de NS Stations, het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze inzet ondersteunt Ngage Media samen met een aantal partners het Serious Request initiatief van 2014.

related partner content for mobile comes here

Op de schermen is live te volgen welke verzoeknummers er op 3FM worden gedraaid ten behoeve van de inzamelingsactie, maar ook wat er op social media verschijnt over Serious Request. Ook de actuele financiële tussenstand is te volgen.

Serious Request is een jaarlijks terugkerende actie van radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Dit jaar is het thema "Let&;s clean this shit up". Elk jaar sterven ruim 800.000 kinderen aan diarree, elke dag 2.200 kinderen. Dit jaar staat het Glazen Huis met de dj&;s Giel Beelen, Coen Swijnenberg en Paul Rabbering in Leeuwarden.

Vanavond tussen 20.30 en 20.45 uur sluit sportman van het jaar Epke Zonderland de deur van het Glazen Huis op het Wilhelminaplein in Leeuwarden. Daarmee begint ook de campagne op de grote digitale schermen.

De campagne is mogelijk gemaakt door een samenwerking met QYN, DOOH Solutions & Services en Mediajunkies.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in