Sanoma en Senta introduceren geuradvertentie


Hierdoor is het mogelijk in tijdschriften als Libelle en Margriet geurende advertenties te plaatsen. Tot op heden was het aanbrengen van geur op een pagina alleen nog maar mogelijk in offset.
Lever Fabergé past als eerste de nieuwe techniek toe voor de nieuwe variant van Robijn, Lelie en Rijstbloesem. Deze week verschijnt de advertentie onder meer in Viva, Libelle en Margriet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Vanaf nu kan in de meest gangbare druktechnieken, offset en diepdruk, geur direct op de pagina worden aangebracht. Een doorbraak voor het toepassen van geur in drukwerk’, aldus Jeanine Verbeek van Senta multisensory concepting. ‘Van onze opdrachtgevers uit de fast moving sector kregen we vaak de vraag of we ook geur op de pagina konden aanbrengen in bladen als Libelle en Margriet. Tot voor kort vertaalden we deze vraag in het meeplakken van een geurende kaart of een andere geurende insert. In samenwerking met Sanoma Uitgevers hebben we deze mogelijkheden uitgebreid met het meedrukken van geur direct op de pagina.’
Lever Fabergé past als eerste de drukmethode toe in haar advertentiecampagne voor de nieuwe Robijn wasverzachter, Lelie en Rijstbloesem. Vorige week verschenen de geurende advertenties onder meer in Libelle, Margriet en Viva. De lezer ruikt de geur van de nieuwe wasverzachter door over een deel van de advertentiepagina te wrijven. Door de druk van het wrijven gaan minuscule geurbolletjes kapot en komt de geur vrij zonder dat het afbreuk doet aan de kwaliteit van het drukwerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid