Overslaan en naar de inhoud gaan

Mosmans weg bij FHV Group

Na een sabbatical van bijna vier maanden heeft Andy Mosmans (37) besloten om zijn werkzaamheden bij FHV Group niet te hervatten. Hij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat hij na tien jaar bij deze bureaugroep gaat doen staat nog niet vast. Zijn vertrek heeft niets van doen met recente klantenverliezen bij het bureau; ‘Daar stonden forse accountwinsten tegenover’, aldus Mosmans, die op dit moment bezig is met het schrijven van een nieuw boek (‘Legendaries’, interviews met captains of industry). Zijn columns in het FD en TvM worden gebundeld.

related partner content for mobile comes here

Mosmans maakte al sinds eind vorig jaar geen deel meer uit van de directie van FHV BBDO, het dominante lid van de FHV Group. Hij was ceo van FHV Group, waarvan Walter Amerika chairman is. ‘Het is tijd voor iets nieuws’, zegt Mosmans, die voor FHV diverse internationale marketingfuncties had bij Philips Consumer Electronics.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in