Samenwerking Laboratorivm en Mountain Design
De partners zijn André de Koning, Frans Brand, Frans Mollen, Robbert Jansen en Krijn van Noordwijk. De initiatiefnemers noemen het nieuw, omdat hiermee ‘de volledige route van brand strategy tot aan finale executie van campagnes in gezamenlijke regie plaatsheeft. Niet de bekende shop-in-shop formule, maar een verfrissende combinatie van twee sterk ontwikkelde disciplines’.
Robbert Jansen van Laboratorivm: ‘We hadden simpelweg last van creatieve overcapaciteit. We werkten met vele soorten adverteerders, maar gezien ons formaat (twee personen) werden we te vaak gezien als hotshop en te weinig als adviseur. Terwijl we gezien onze creativiteit en ervaring, ook uit het verleden veel zwaarder kunnen adviseren dan we tot nu toe deden.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEen tweede gezamenlijk initiatief is Mountain Breeze. Een kleine consultancy met zware inhoud. Frans Mollen: ‘Soms wil je als marketeer nog helemaal geen bureaukeuzes maken, of gewoon vasthouden aan bestaande relaties. Terwijl je toch wel eens wilt brainstormen met een terzake meer dan kundige onafhankelijke partner. Dat kan binnen Mountain Breeze.’
Er zijn binnen de samenwerking nu drie disciplines: design, dat doet Mountain in Den Haag onveranderd. Merkpositionering en merkinnovaties: sessies in wisselende samenstelling. Communicatie en merkactivatie: Laboratorium+Mountain.
Mollen: 'De combinatie van deze mensen maakt het voor ons spannend. En dan vooral de enorme dosis senioriteit en de "non-disciplinaire discipline" die zij meebrengen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid