Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Laboratorivm en Mountain Design

Mountain Design en Laboratorivm zijn Laboratorivm+Mountain gestart, een ‘nieuw alternatief voor vooruitstrevende adverteerders’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De partners zijn André de Koning, Frans Brand, Frans Mollen, Robbert Jansen en Krijn van Noordwijk. De initiatiefnemers noemen het nieuw, omdat hiermee ‘de volledige route van brand strategy tot aan finale executie van campagnes in gezamenlijke regie plaatsheeft. Niet de bekende shop-in-shop formule, maar een verfrissende combinatie van twee sterk ontwikkelde disciplines’.

related partner content for mobile comes here

Robbert Jansen van Laboratorivm: ‘We hadden simpelweg last van creatieve overcapaciteit. We werkten met vele soorten adverteerders, maar gezien ons formaat (twee personen) werden we te vaak gezien als hotshop en te weinig als adviseur. Terwijl we gezien onze creativiteit en ervaring, ook uit het verleden veel zwaarder kunnen adviseren dan we tot nu toe deden.’

Een tweede gezamenlijk initiatief is Mountain Breeze. Een kleine consultancy met zware inhoud. Frans Mollen: ‘Soms wil je als marketeer nog helemaal geen bureaukeuzes maken, of gewoon vasthouden aan bestaande relaties. Terwijl je toch wel eens wilt brainstormen met een terzake meer dan kundige onafhankelijke partner. Dat kan binnen Mountain Breeze.’

Er zijn binnen de samenwerking nu drie disciplines: design, dat doet Mountain in Den Haag onveranderd. Merkpositionering en merkinnovaties: sessies in wisselende samenstelling. Communicatie en merkactivatie: Laboratorium+Mountain.

Mollen: 'De combinatie van deze mensen maakt het voor ons spannend. En dan vooral de enorme dosis senioriteit en de "non-disciplinaire discipline" die zij meebrengen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in