Overslaan en naar de inhoud gaan

Positie Ravoo staat 'niet onder druk'

NS-communicatiedirecteur Joost Ravoo ontkent dat zijn positie op de tocht staat vanwege het conflict met weblog GeenStijl. Dat zegt hij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat hij vrijdag op vakantie is gegaan, was ‘gepland’ en dus geen afgedwongen actie van de NS-directie. Ravoo: ‘Het laatste dat ik van de directie heb gehoord is dat ze mij steunen. Ze vinden het goed dat ik de kritiek niet op me laat zitten en van me afbijt. Ik heb dus steun om de confrontatie aan te gaan.’
Ravoo werd onlangs op GeenStijl vergeleken met nazi-icoon Goebbels. Hierover heeft hij een klacht ingediend bij het Meldpunt Discriminatie Internet.

related partner content for mobile comes here

Ravoo maakte donderdag op Commlog bekend dat hij de Bond van Adverteerders (BVA) heeft gevraagd om een richtlijn op te stellen die adverteren op ‘shockblogs’ als GeenStijl afraadt. Ook had hij adverteerders op GeenStijl gebeld met het verzoek om hun advertenties daar terug te trekken. Navraag door Adformatie leerde dat voorlopig alleen Unilever (Lipton Ice) hier serieus over nadenkt.

Tegen Adfoblog zegt Ravoo vandaag: ‘Adverteerders moeten zicht hebben op wat ze aan mediaruimte inkopen. Je wilt met je advertentie toch niet in een bedenkelijk Umfeld staan? De sleutel om de selectie van websites te beheren zou wat mij betreft bij de mediabureaus moeten komen te liggen.’
Zie ook het uitgebreide interview op
.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in