Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi lanceert fles uit Back to the Future: 'Pepsi Perfect'

Op 21 oktober 2015 zal een het drankje als limited edition online verkrijgbaar zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pepsi komt met ‘Pepsi Perfect’, het drankje dat in Back tot the Future 2 wordt gedronken.

related partner content for mobile comes here

Smaak
Pepsi lanceert het drankje op 21 oktober 2015, de dag waarop het tweede deel van Back tot he Future zich afspeelt. De fles heeft een futuristisch design, maar smaakt niet anders dan de normale Pepsi.

Verzamelen
Er zullen in totaal 6500 exemplaren verkrijgbaar zijn in een &;verzamelbare&; verpakking, voor het toepasselijke bedrag van 20,15 dollar. De flessen zijn alleen online te bestellen, maar het merk geeft aan dat fans de social media-pagina in de gaten moeten houden rond 21 oktober voor de exacte verkooppunten.

Marty McFly
Verder zullen de flesjes worden verspreid op plekken als de . De eerste 200 fans die naar de Pepsi Perfect Booth komen, verkleed als Marty McFly, krijgen een fles.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in