Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank Bitter en Maiko Valentijn maken promotie binnen MediaCom

Beiden krijgen nieuwe rollen bij het mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frank Bitter wordt Chairman Benelux & EMEA Market Development Officer. Zijn positie als CEO MediaCom Netherlands wordt overgenomen door Maiko Valentijn, die managing director was.

Bitter overziet in zijn nieuwe rol zowel Nederland als België en krijgt daarnaast als EMEA Market Development Officer de taak voor groei en ontwikkeling te zorgen in de regio.

related partner content for mobile comes here

Hij heeft de afgelopen negen jaar MediaCom in Nederland geleid en het bureau naar een volgens Recma derde positie in de markt gebracht. MediaCom was vier keer op rij genomineerd voor een AMMA Award voor Mediabureau van het Jaar (2012-2015) en won de titel in 2013.

Maiko Valentijn gaat zich als CEO in Nederland richten op de verdere ontwikkeling van het bureau en moet zorgen dat klanten toegang krijgen tot &;de grootste talenten, beste tools en connected communications&;. Ook de integratie van de afgelopen zomer overgenomen Greenhouse Group is eem focuspunt. In Nederland won MediaCom recentelijk klanten als H&M, Danone, Essent en GSK. Andere grote klanten zijn P&G, Pon Automotive, T-Mobile en Mars.

Nick Lawson, CEO MediaCom EMEA prijst zowel Bitter als Valentijn, die &;beiden een grote bijdrage hebben geleverd aan de groei van het MediaCom-netwerk&;.

presenteerde MediaCom in Nederland al een nieuwe organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in