Noud van Alem naar Japan
Noud van Alem, head of marketing Google Benelux, vertrekt deze maand naar Tokio, Japan, alwaar hij verantwoordelijk wordt voor alle MKB…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Alem start daar vanaf 1 maart mee. Google-collega Natalie Smailou neemt tijdelijk zijn taken over en leidt het Nederlandse team.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van Alem startte zes jaar geleden als product marketing manager bij Google Nederland. Vervolgens zette hij de marketing voor Google in India op en was hij verantwoordelijk voor de lancering van Google's nieuwe local advertising proposities (Google Tags en Boost) in de Verenigde Staten. Vervolgens keerde hij weer terug als chef van het Benelux Marketing Team. Voor Google was Noud werkzaam bij o.a. Tiscali en bij Razorfish.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid