Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe huisstijl SKO

Vanaf vandaag heeft het kijkcijferinstituut een nieuwe look.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ingang van 6 januari 2014 heeft SKO een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. SKO: ‘Door deze aanpassingen sluiten de communicatie-uitingen weer geheel aan bij de nieuwe strategie.’

related partner content for mobile comes here

Totaalbeeld
In juni vorig jaar maakte SKO haar nieuwe strategie openbaar: naast de bestaande kijkcijfers wil SKO ook een totaalbeeld over het videogebruik in Nederland kunnen rapporteren. SKO wil ook het kijken naar online video content en online commercials kunnen meten.

De nieuwe huisstijl is ontwikkeld door Krijn Ontwerp uit Nijmegen, de vaste vormgever van SKO.

Gelijktijdig met de introductie van de nieuwe huisstijl (maandag 6 januari om 14:00 uur), wordt een volledig nieuwe gelanceerd en is de SKO kijkcijfer-app vernieuwd. Doel is om gebruikers nog sneller toegang te bieden tot relevante informatie over het kijkonderzoek en alle relevante videoprojecten. De website is per type kijkgedrag georganiseerd waarbij de nieuwe iconen een prominente rol spelen.

Hieronder een aantal voorbeelden van nieuwe logo’s.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in