Overslaan en naar de inhoud gaan

LBi en Ahold lanceren ahold.com

LBi en Ahold hebben ahold.com vernieuwd. Bezoekers van de nieuwe corporate site kunnen zelf bepalen hoe hun Ahold homepage eruit ziet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bezoekers kunnen zelf hun onderwerpen kiezen, content is deelbaar en events zijn te transporteren naar kalenders.Een financieel analist heeft dus in een oogopslag het overzicht van de nieuwste kwartaalcijfers, de cijfers uit het recente verleden en de laatste berichten over Ahold en haar merken. Iemand die vooral geïnteresseerd is in Ahold en duurzaamheid kan weer een compleet andere homepage creëren. Zie hieronder een demo van hoe de site werkt en eruit ziet:

related partner content for mobile comes here

Marcel Houtman, Managing Director LBi: 'Door in het hele proces de eindgebruiker centraal te zetten, hebben Ahold en LBi een nieuwe standaard voor internationale corporate sites gezet als het gaat om informatievoorziening, interactiviteit en intuïtieve navigatie. In een volgende release zullen we Ahold.com verder optimaliseren en nieuwe grenzen opzoeken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in