Overslaan en naar de inhoud gaan

Kortingsbon.nl probeert Amerikaanse succesformule in Nederland

Met Kortingsbon.nl is Nederland een nieuw initiatief met online kortingsbonnen rijker. Kortingsbonnen op het internet zijn een ontdekking…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van Price Waterhouse Coopers blijkt dat ruim eenderde van de Nederlandse huishoudens is aangesloten op het internet en graag gebruik maakt van promoties. Deze groep consumenten omvat voornamelijk gezinnen met kinderen, starters en studenten.

related partner content for mobile comes here

Het systeem van Kortingsbonnen.nl werkt eenvoudig. Via de website kunnen consumenten allerlei kortingen op producten en diensten krijgen door een aanbieding te kiezen en de bijbehorende kortingsbon uit te printen. Door inlevering van de bon bij de desbetreffende winkel ontvangt de consument de korting. Bedrijven als Vroom & Dreesmann, Burger King en AKO hebben zich vanaf het begin aangesloten als partner van Kortingsbon.nl. Tot het eind van dit jaar kunnen nieuwe aanbieders voordelig kennismaken met de effecten van kortingsbonnen op de site. In ruil voor co-branding op de eigen site kunnen kortingsbonnen kosteloos op Kortingsbon.nl worden geplaatst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in