Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV richt zich volledig op Nederlandse markt

Na Frankrijk en Spanje krijgt nu ook Nederland zijn eigen MTV, geheel in het verlengde van MTV’s regionaliseringsstrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na 19 maanden onderzoek, variërend van enquetes tot focusgroepsdiscussies, geven Brent Hansen, president & ceo MTV/VH1 Europe en Casper Keller, general manager MTV Nederland, vandaag het startschot voor MTV Nederland. “Want Nederlandse consumenten gaven te kennen dat ze via MTV ook op de hoogte willen blijven van ontwikkelingen aan het Nederlandse muziekfront”, zegt Keller. “Qua programmering zijn we te weinig flexibel gebleken.”

related partner content for mobile comes here

Nieuw in de MTV-programmering zijn MTV:New, Top Selection en de longform-formats The Tom Green Show. Road Rules en True Life. MTV:New (waarin vooral breaking acts aan de orde komen) en het interactieve Top Selection (gericht op lokaal repertoire) worden respectievelijk door de nieuwe vj’s Romeo en Fleur gepresenteerd. Logo en uitstraling van MTV Nederland worden aangepast.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in