Keesie reorganiseert


Het bureau, met drie vestigingen in Schiedam, Amsterdam en Barcelona, sloot 2007 af met een groei van 10% van het bureauinkomen ten opzichte van 2006. Het resultaat was echter onder de norm die Keesie zichzelf stelt. Het bureau wil verder internationaliseren en heeft daarom haar doelen op creatief en financieel gebied aangescherpt. Om die reden is besloten een efficiencyslag door te voeren.
De algehele leiding van de Keesie groep met vestigingen in Schiedam, Amsterdam en Barcelona komt te liggen bij een tweehoofdige directie. Deze bestaat uit CEO Jeroen Boschma en bij de hiervoor bij BP Nutrition en Sara Lee Meats Europe actieve Thijs Sas, die is aangesteld als CFO. Creatief partner binnen het bureau Bas Westerweel is benoemd tot algemeen directeur Keesie Nederland. Jos Verveen, medeoprichter, trekt zich terug uit het management en gaat zich volledig richten op new business. Hanne Marckmann, creatief directeur, en Talje Dijkhuis, client service director, blijven deel uitmaken van het managementteam van Keesie Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid