Overslaan en naar de inhoud gaan

Keesie reorganiseert

Keesie, advies- en communicatiebureau gespecialiseerd in het bereiken van de jeugd, is aan het reorganiseren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau, met drie vestigingen in Schiedam, Amsterdam en Barcelona, sloot 2007 af met een groei van 10% van het bureauinkomen ten opzichte van 2006. Het resultaat was echter onder de norm die Keesie zichzelf stelt. Het bureau wil verder internationaliseren en heeft daarom haar doelen op creatief en financieel gebied aangescherpt. Om die reden is besloten een efficiencyslag door te voeren.

related partner content for mobile comes here

De algehele leiding van de Keesie groep met vestigingen in Schiedam, Amsterdam en Barcelona komt te liggen bij een tweehoofdige directie. Deze bestaat uit CEO Jeroen Boschma en bij de hiervoor bij BP Nutrition en Sara Lee Meats Europe actieve Thijs Sas, die is aangesteld als CFO. Creatief partner binnen het bureau Bas Westerweel is benoemd tot algemeen directeur Keesie Nederland. Jos Verveen, medeoprichter, trekt zich terug uit het management en gaat zich volledig richten op new business. Hanne Marckmann, creatief directeur, en Talje Dijkhuis, client service director, blijven deel uitmaken van het managementteam van Keesie Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in