Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux en Qlocktwo geven tijd weer op buitenreclame

Aantrekkelijke klok in spreektaal zichtbaar op digitale Mupi’s van JCDecaux.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Spreektaal

related partner content for mobile comes here

Op de schermen, te vinden in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, is een moderne klok van Qlocktwo te zien. In Amsterdam zijn de Mupi’s te vinden bij Centraal Station, Damrak en Leidseplein. De tijd wordt in spreektaal weergegeven, de tekst wisselt per vijf minuten. Op deze manier staat er bijvoorbeeld ‘het is vijf over tien’ of ‘tien voor half vijf’. Er zijn twee klokken zichtbaar: de tijd in het Nederlands en in een andere taal.

Out of Home

‘In de huidige 24-uurs-maatschappij leeft iedereen met een schuin oog op de tijd’, zegt Bart de Vries, commercieel directeur bij JCDecaux Nederland. ‘Qlocktwo demonstreert hoe adverteerders niet alleen puur met reclame, maar ook met creatieve content hun product onder de aandacht kunnen brengen. Content die tegelijkertijd een relevante dienst is, zoals een publieke klok waarop je zonder extra handeling in één oogopslag de tijd kunt zien. Dit is een mooi voorbeeld van een Out of Home Advertorial.’

Het ontwerp van Qlocktwo wordt internationaal geroemd en is onder meer bekroond met de redDot Design Award en een iF Product Design Award.  De buitenreclamevariant van de digitale klok van Qlocktwo is het resultaat van een samenwerking tussen JCDecaux en Outatime Consultancy. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in