Jan Driessen (Aegon) voorzitter BVA
Jan Driessen gelooft sterk in verantwoorde communicatie en wil zich daar als BVA voorzitter hard voor maken. Driessen: "De huidige tijd vraagt om adverteerders die hun verantwoordelijkheid zelf nemen. Samen zullen we in onze reclame-uitingen vorm en inhoud moeten geven aan belangrijke zaken als duurzaamheid, eerlijkheid en ethisch zuiver handelen. Merken die gaan voor de lange termijn, willen en doen dat ook. Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen".
Vóór Aegon heeft Driessen verschillende journalistieke functies bekleed (onder meer bij Den Haag Vandaag, Brandpunt en Netwerk, zowel als chef nieuwsdienst als verslaggever). Daarnaast is hij actief in de politiek (VVD). Met de benoeming tot BVA voorzitter wordt Driessen tevens bestuurslid van het CMC, Centrum voor Merk en Communicatie, waarin onder meer de stem van adverteerders richting Den Haag en Brussel wordt vertegenwoordigd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBVA voorzitter Mark J. de Witte MBA (46), CEO Bacardi-Brown Forman Brands UK en Ierland, kondigde in juni jl. zijn aftreden aan wegens het feit dat hij met ingang van 1 juli actief zou zijn als CEO van Bacardi in de UK en Ierland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid