Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Driessen (Aegon) voorzitter BVA

Jan Driessen (47), Directeur Communicatie bij Aegon volgt per direct Mark de Witte op als voorzitter van BVA bond van adverteerders.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan Driessen gelooft sterk in verantwoorde communicatie en wil zich daar als BVA voorzitter hard voor maken. Driessen: "De huidige tijd vraagt om adverteerders die hun verantwoordelijkheid zelf nemen. Samen zullen we in onze reclame-uitingen vorm en inhoud moeten geven aan belangrijke zaken als duurzaamheid, eerlijkheid en ethisch zuiver handelen. Merken die gaan voor de lange termijn, willen en doen dat ook. Verleiden mag, maar misleiden niet! Er moet een krachtig herstel van vertrouwen in reclame komen".

related partner content for mobile comes here

Vóór Aegon heeft Driessen verschillende journalistieke functies bekleed (onder meer bij Den Haag Vandaag, Brandpunt en Netwerk, zowel als chef nieuwsdienst als verslaggever). Daarnaast is hij actief in de politiek (VVD). Met de benoeming tot BVA voorzitter wordt Driessen tevens bestuurslid van het CMC, Centrum voor Merk en Communicatie, waarin onder meer de stem van adverteerders richting Den Haag en Brussel wordt vertegenwoordigd.

BVA voorzitter Mark J. de Witte MBA (46), CEO Bacardi-Brown Forman Brands UK en Ierland, kondigde in juni jl. zijn aftreden aan wegens het feit dat hij met ingang van 1 juli actief zou zijn als CEO van Bacardi in de UK en Ierland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in