Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken start Club Beertender

Bierbrouwer Heineken is vorige week gestart met zijn, naar eigen zeggen, 'eerste omvangrijke' Nederlandse loyaliteitsprogramma voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BeerTender wil zijn succes verder vergroten door extra voordelen te gaan verbinden aan het gebruik van BeerTender. Vandaar de club dus.

related partner content for mobile comes here

Lid worden is gratis. Te ondernemen actie: de code onder het sluitzegel van een BeerTender-fustje van Heineken, Amstel of Brand invoeren op , plus naam en adresgegevens.

Nieuwe leden worden automatisch 'Silver Member' en krijgen korting op BeerTender-accessoires en BeerTender-fustjes en komen in aanmerking voor voorrang bij bepaalde evenmenten.

Maar de consument dient het wel bij te houden: de thuistapper blijft 'Silver Member' als hij maandelijks een of twee codes invoert. Tapt of drinkt hij meer dan twee fustjes per maand, dan wordt hij Gold Member en kan hij van extra kortingen en privileges profiteren.

Zal het een succes worden? Bestaat er voldoende loyaliteit onder de Beertender-gebruikers?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in