C1000 in eigen land


Gelukkig zijn er in het zomerseizoen altijd wel een paar goede inhakers (reisaanbieders) en een paar slechte inhakers op het weer (de Gamma die een e-DM verstuurt over zwembaden terwijl het nog met bakken uit de hemel komt, de AH die de 'lekker plakken' commercial van vorig jaar er nog maar eens tegenaan gooit).
Een actie die mij wel opviel als 'thuisblijver', was van C1000: "lekker op vakantie in eigen land". Een banner op de ultra-Nederlandse vakantiesite buienradar.nl, linkt naar de C1000 microsite waar er gedurende de gehele zomervakantie lang vakantiecadeaus te winnen zijn. Wie wil, kan zijn vakantiekiekje in eigen land uploaden op de site, waar met een Google-Earth map te achterhalen is waar de kiekjes vandaan komen. Niet geheel ontoevallig staan ook de C1000 vestigingen op de kaart. Voorlopig kunnen we concluderen dat er nog meer C1000 vestigingen zijn dan ingestuurde foto's, maar we hebben nog een aantal weken natuurlijk?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoe dan ook, ik denk dat de actie prima aansluit bij de doelgroep en positionering van de C1000. C1000 haakt in op het feit dat er toch nog een aanzienlijk deel van Nederland en haar klantengroep (met kinderen) thuisblijft of haar vakantie in Nederland doorbrengt, die blij worden van een speelgoed-cadeautje bij drie pakken vla. Het hoeft dus niet altijd ingewikkeld en misschien zelfs niet eens met Google-earth applicaties op een actiesite. Dat scheelt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid